Spausdinti

Prasidėjus vasarai visi norime kuo ilgiau pasigrožėti gamta ir palepinti savo ausis klausydamiesi mažų paukštelių čiulbėjimo.

Todėl, birželio 4 d. su pradinių klasių mokytojomis Birute Tuskiene ir Daiva Kirvėliene nusprendėme pravesti integruotas lietuvių kalbos, pasaulio pažinimo, dailės pamokas ir logopedines pratybas netradicinėje aplinkoje.

Kad pamokos 3-4 pradinių klasių mokiniams būtų įdomios, naudingos ir įsimintinos, mes jau prieš kelias savaites aptarėme, kokių tikslų mokiniai turėtų pasiekti pamokose, kokius mokymo metodus ir priemones pasirinksime ir kaip įgyvendinsime savo mintis, kokias paruošime užduotis, kiek laiko reikės joms atlikti, integruotų pamokų metu.

Mūsų organizuotų, integruotų pamokų tikslas –įtvirtinti sakytinės ir rašytinės kalbos įgūdžius apibūdinant pasirinktus paukščius. Pamokos vyko keliais etapais. Pirmasis etapas vyko logopedės kabinete. Trečiokai ir ketvirtokai naudodamiesi mokytojų ir logopedės paruoštomis priemonėmis atliko užduotį- kūrė pasakojimą raštu apie gandrą ir banguotąją papūgėlę. Sukūrę ir parašę pasakojimus , mokiniai mokėsi žodžiu, nuosekliai reikšdami mintis atsakyti į pateiktus klausimus.

Vėliau, po pertraukos, integruotos pamokos persikėlė į gamtą, kurioje kurdami iš akmenukų aprašytus paukščius mokiniai pritaikė pasaulio pažinimo ir dailės pamokų metu įgytas žinias ir praktinius įgūdžius. Iš įvairių savo atsineštų akmenukų mokiniai sukūrė ir nuspalvino originalius paukščius.

Džiaugiamės, kad tokią šiltą birželio dieną, integruotos lietuvių kalbos, pasaulio pažinimo, dailės pamokos ir logopedinės pratybos buvo įvairios, įdomios ir naudingos pradinių klasių mokiniams, įtvirtinant sakytinės ir rašytinės kalbos įgūdžius. Svarbiausia, kad ne tik įtvirtinome pamokų metu įgytas žinias netradicinėje aplinkoje, bet ir mokėmės bendrauti ir bendradarbiauti su draugais, mokytojomis, patyrėme teigiamų emocijų, geriau pažinome vieni kitus.

Logopedė Raimonda Kirvėlienė

Foto akimirkos