Spausdinti

    Gegužės mėnesį gimnazijoje organizavau renginį „Aš – jau būsimas pirmokas“. Labai džiaugiuosi, kad į renginį atvyko ne tik priešmokyklinės grupės vaikai, bet ir gausus būrys jų tėvelių. Sveikinimo žodį susirinkusiems tarė gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Gražina Gvozdaitė. Ji palinkėjo geros nuotaikos ir gražaus laiko dalyvaujant renginyje.
    Siekdama įgyvendinti renginio tikslą – įtvirtinti skirtingų gebėjimų vaikų, lankiusių logopedines pratybas, kalbinius įgūdžius, parengiau įvairių užduočių. Kad renginyje vaikams būtų drąsiau ir smagiau, prie keturių jų komandų – „Kiškučių“, „Ežiukų“, „Sraigių“ ir „Žiogų“ – prisijungė ir tėvelių „Drugelių“ komanda. Visų atliekamas užduotis vertino komisija, kurioje dalyvavo informacinių technologijų mokytoja Gintarė ir priešmokyklinio ugdymo mokytoja Nijolė.
    Renginyje vaikai ir tėveliai mokėsi, taisyklingai tardami garsus, pavadinti paveikslėlius ir surasti nurodytą garsą, atlikdami antrą užduotį, dirbo su žodyno kortelėmis. Teisingai išvardinę mokinio, buities daiktus, gyvūnus, paukščius, indus, visi turėjo juos pavadinti vienu ar dviem žodžiais. Kapitonų užduotis buvo skirta rišliosios kalbos gebėjimams įtvirtinti. Vaikai ir tėveliai, matydami pateiktyje paveikslėlį, turėjo sugalvoti po sakinį. Atlikdami ketvirtą erdvinio suvokimo ir prielinksnių vartojimo užduotį, dalyviai dirbo su iš anksto paruoštomis priemonėmis – paveikslėliais: klausydamiesi logopedės instrukcijų, klijavo juos piešimo lape į reikiamas vietas. Vėliau atliktą erdvinę užduotį komandų dalyviai pasitikrino, aptarė. Po trumpos pertraukos vaikai ir tėveliai turėjo galimybę pažaisti mano sukurtą interaktyvų žaidimą „Raidžių karuselė“. Žaisdami visi įsitikinome, kad vaikai gerai išmoko visas abėcėlės raides ir rudenį pasiruošę ateiti į pirmą klasę.
    Renginio pabaigoje vaikai nudžiugino tėvelius – padeklamavo išmoktus eilėraščius ir padovanojo pačių sukurtus paveikslus „Margas drugelis“.
Manau, kad renginyje visi pamatėme, kurias užduotis vaikams sekėsi atlikti geriau ir ko dar reikia pasimokyti. Svarbu, kad tėveliai turėjo galimybę ne tik stebėti savo vaikus, bet ir patys išbandyti užduotis. Džiaugiuosi, kad šis renginys tapo gražia tėvelių ir gimnazijos bendradarbiavimo tradicija, dovanojančia visiems gerų emocijų ir padedančia užmegzti artimesnius ryšius su savo vaikais.

Logopedė ekspertė Raimonda Kirvėlienė

 Renginys-1-2Renginys-2-2