Spausdinti

steam-logo    STEAM veiklos yra grindžiamos patirtinio, eksperimentinio ir probleminio ugdymo koncepcija. Aukštesnio lygmens žinojimo ugdymas skatinamas taikant įvairius metodus: projektinį darbą, probleminį mokymą, eksperimentus ir kt. Vienas iš svarbiausių tikslų – skatinti vaikų norą tyrinėti ir augti pažinimo srityje, ugdyti jų kritinį mąstymą.
    Gimnazijos 5-8 kl. mokiniai vyko į Utenos STEAM atviros prieigos centrą, kuriame susipažino su gamtos, technologijų, inžinerijos, matematikos mokslų dėsniais ir naujausiais išradimais. Mokiniai savarankiškai eksperimentavo ir kūrė.
     Išvykos tikslas – ugdyti kritinį mąstymą, norą tirti ir eksperimentuoti atliekant technologijų bei inžinerijos užduotis, tam pasitelkiant gamtos mokslus bei matematiką ir naujausius išradimus.

 3550716493551931463553316593554847993554865583555686763555817973555837673556439173556439441687344317322-21687344317350-21687344317378-21687344317399-21687344317420-2