Gerbiami gimnazijos bendruomenės nariai,
Vadovaujantis Valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų veiklos vertinimo nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. kovo 27 d. įsakymu Nr. V-279 (Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. sausio 11 d. įsakymo Nr. V-48 redakcija) 17 p., teikiame svarstymui Svėdasų Juozo Tumo-Vaižganto gimnazijos direktorės Kristinos Dilienės 2023 metų veiklos ataskaitą bei kviečiame teikti pasiūlymus dėl jos vertinimo gimnazijos tarybos pirmininkui Vytautui Dateniui el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. iki 2024-01-29.
Svėdasų gimnazijos šauliukai su mokytoja R. Žvirbliene tradiciškai dalyvavo XXXII tarptautiniame bėgime ,,Gyvybės ir mirties keliu”, skirtame pagerbti Lietuvos laisvės gynėjus. Bėgikai įveikė simbolinę maždaug devynių kilometrų trasą Vilniaus gatvėmis, kuri driekiasi nuo Antakalnio kapinių, kur palaidoti žuvusieji per 1991 metų sausio įvykius, iki televizijos bokšto. Bėgimu išreiškiama pagarba bei padėka žuvusiems 1991-ųjų sausio 13-osios naktį.
2024 metų sausio 12-ąją gimnazija minėjo Laisvės gynėjų dieną, kuri primena, kad 1991 metais Lietuvos piliečiai, laisvės siekio vedini, iškovojo pergalę ir apgynė Lietuvos Nepriklausomybę.
Gimnazijos bendruomenė dalyvavo visuotinėje pilietinėje iniciatyvoje „Pergalės šviesa“. Pagerbdami įvykio aukas, mokytojai ir mokiniai uždegė žvakes, kurios simbolizuoja apgintą laisvę, istorinę atmintį ir vienybę. 5–8 ir I–III klasių mokiniai per istorijos pamokas kalbėjo apie 1991 metų sausio 13-ąją, prisiminė tėvų pasakojimus apie įvykius, sukrėtusius Lietuvą. Vyko filmų peržiūra, diskusijos, aptarimai, buvo nagrinėjami istoriniai šaltiniai.
Istorijos mokytoja Gražina Gvozdaitė
Gruodžio mėnesį su mokiniais per pratybas, lavindami smulkiąją motoriką, gaminome kalėdinius atvirukus, mokėmės pasirinkti ir užrašyti arba sukurti sveikinimą. Įtvirtindami išmoktus garsus, išmokome atmintinai eilėraštį „Balti nykštukai“, klausėmės pasakos „Vištelė, kuri dėjo auksinius kiaušinius“. Aptardami girdėtą pasaką, apibūdinome veikėjus, mokėmės aiškiai tardami kalbos garsus atsakyti į klausimus ir supratome, kad visi ne tik prieš šventes, o kasdien turime daryti gerus darbus, būti draugiški, empatiški ir geranoriški.
Džiaugiuosi, kad pagaminti darbeliai mokiniams suteikė daug teigiamų emocijų: džiaugsmo, laimės ir pasitikėjimo savimi!
Logopedė Raimonda Kirvėlienė