STEAM veiklos yra grindžiamos patirtinio, eksperimentinio ir probleminio ugdymo koncepcija. Aukštesnio lygmens žinojimo ugdymas skatinamas taikant įvairius metodus: projektinį darbą, probleminį mokymą, eksperimentus ir kt. Vienas iš svarbiausių tikslų – skatinti vaikų norą tyrinėti ir augti pažinimo srityje, ugdyti jų kritinį mąstymą.
Gimnazijos 5-8 kl. mokiniai vyko į Utenos STEAM atviros prieigos centrą, kuriame susipažino su gamtos, technologijų, inžinerijos, matematikos mokslų dėsniais ir naujausiais išradimais. Mokiniai savarankiškai eksperimentavo ir kūrė.
Išvykos tikslas – ugdyti kritinį mąstymą, norą tirti ir eksperimentuoti atliekant technologijų bei inžinerijos užduotis, tam pasitelkiant gamtos mokslus bei matematiką ir naujausius išradimus.