Spausdinti

logopedes foto n

 

Raimonda Kirvėlienė

 

Logopedė ekspertė

Logopedinių pratybų vieta - II a. 204 kabinetas gimnazijoje,

El. paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Mob. +370 682 68297


 

 2023–2024 MOKSLO METŲ II PUSMEČIO LOGOPEDĖS

RAIMONDOS KIRVĖLIENĖS DARBO LAIKO GRAFIKAS

 

Savaitės diena

Kontaktinės darbo valandos

Pietų pertrauka

Nekontaktinės darbo valandos

Konsultacija tėvams, globėjams, mokytojams

Netiesioginės darbo valandos

Pirmadienis

9.00–12.00

13.00–15.00

12.00–12.30

12.30–13.00

15.00–17.00

Antradienis

9.00–12.00

13.00–15.00

12.00–12.30

12.30–13.00

15.00–17.00

Trečiadienis

9.00–10.00

11.00–15.00

10.00–10.30

10.30–11.00

8.30–9.00

15.00–17.00

Ketvirtadienis

9.00–10.00

 

11.00–13.00

Debeikių skyriuje

 14.00–14.30

13.00–14.00

Debeikių skyriuje

10.00–11.00

14.30–17.00

Debeikių skyriuje

Penktadienis

-

-

 -

8.00–12.30 

 

Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą priešmokyklinio ugdymo vaikams ir gimnazijos mokiniams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų.


 

Logopedo veikla

Tikslas - teikti kryptingą ir efektyvią švietimo pagalbą vaikams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų, sudaryti sąlygas sėkmingam šių vaikų ugdymui(si) grupėje, siekiant užtikrinantį pilnavertį poreikių tenkinimą ugdymo procese.


Uždaviniai 

- Vertinti vaikų kalbą, nustatyti kalbėjimo ir kalbos sutrikimus.

- Sudaryti kalbėjimo ir kalbos sutrikimų programas.

- Padėti įveikti ar sušvelninti vaikų kalbėjimo ir kalbos sutrikimus, bendradarbiaujant su mokytojais, ugdytinių tėvais, globėjais.


Funkcijos


Vertina vaikų kalbos raidos ypatumus, nustato kalbėjimo ir kalbos sutrikimus.

Numato specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius,
sudaro kalbos sutrikimų įveikimo ar sušvelninimo programas.

Teikia specialiąją pedagoginę (logopedinę) pagalbą vaikams, turintiems kalbėjimo ir
kalbos sutrikimų dirbant individualiai, pogrupiuose ir grupėse.

Bendrauja ir bendradarbiauja su mokytojais, mokinių tėvais, globėjais kitais asmenimis,
tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, pedagoginės psichologinės tarnybos
specialistais.

Konsultuoja mokytojus pritaikant/individualizuojant vaikams, kuriems paskirta
specialioji pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones.

Konsultuoja mokytojus, specialiųjų poreikių turinčių mokinių tėvus (globėjus) ir kitus
asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės
(logopedinės) pagalbos teikimo klausimais.

Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus.

Dalyvauja gimnazjos Vaiko gerovės komisijos veikloje.

Taiko logopedijos naujoves ugdymo procese.

Dalyvauja seminaruose, konferencijose, mokymuose, projektuose.

 

Logopedės ekspertės Raimondos Kirvėlienės parengtų mokymo(si) priemonių metodinio darbo kortelės 

1. Garsų keliai.

2. Mokykis tarti ir skirti garsus S, Z, Š, Ž žodžiuose. Žaisk ir keliauk.

3. Mokykis tarti ir skirti garsus R, L skiemenyse ir žodžiuose. Žaisk ir keliauk.

4. Pažink raides ir įmink mįsles.

5. Žaidžiu ir mokausi skirti U-Ū garsus.

6. Žaidžiu ir mokausi skirti I-Y garsus.

7. Skirk O-UO.

8. Pažink grybus.

 

Priemones rasite:

https://issuu.com/gudragalvis/docs/kalba_katalogas?e=7827236%2F69163754

https://www.logopeduasociacija.lt/metodine-informacija/lla-leidiniai/116-lla-leidiniai

https://leidyklalucilijus.lt/category/logopedams-spec-pedagogams

 

Skaitmeninės mokymo(si) priemonės

 

1. Skirk O-UO. https://learningapps.org/display?v=pupbv3tuj20

2. Dvibalsiai. 

https://docs.google.com/forms/d/1z7eo9lIjCMMdPwfhtg8t8rsRTjXyPImt-bE8-O3InmE/edit

3. Daiktavardžiai. Giminės. https://wordwall.net/resource/1947196/daiktavard%c5%beiai-gimin%c4%97s

4. Pavadink paveikslėlį ir pasirink raidę P ar B. https://wordwall.net/resource/1854892/copy-pavadink-paveiksl%c4%97l%c4%af-ir-pasirink-raid%c4%99-p-arba-b

5. Pavadinkite paveikslėlį. Pasakykite kokį garsą girdite S ar Z ?

https://wordwall.net/resource/1622237/pavadinkite-paveiksl%c4%97l%c4%af-pasakykite-kok%c4%af-gars%c4%85-girdite-s-ar-z-

6. Teisingai tark S ir Š žodžiuose. https://learningapps.org/display?v=pt7rocqta20

 

Straipsniai apie metodinę veiklą

· https://www.svietimonaujienos.lt/mokemes-ir-kureme-netradicineje-aplinkoje/

· https://www.svietimonaujienos.lt/ka-gali-ismokti-mano-pirstukai/

· https://www.svietimonaujienos.lt/klausau-tariu-ir-kuriu/

· https://www.svietimonaujienos.lt/kalbos-ugdymo-projekto-darbai-virtualioje-parodoje/

· http://nyksciai.lt/kalbos-viktorina-garsu-ir-zaidimu-salis

· http://nyksciai.lt/virtualioje-viktorinoje-tevai-ir-vaikai

· https://gudragalvis.lt/naujienos/8-lietuvi-cat/naujienos/402

· https://gudragalvis.lt/naujienos/8-lietuvi-cat/naujienos/555-vilniaus-knyg-muges-atgarsiai