Pamokų laikas
Pamokų laikas 2–8 ir I–IV g kl.
1. 8.00–8.45
2. 8.55–9.40
3. 10.00–10.45
4. 11.05–11.50
5. 12.05–12.50
6. 13.00–13.45
7. 13.55–14.40
Pamokų laikas 1 kl.
1. 8.00–8.35
2. 8.55–9.30
3. 10.00–10.35
4. 11.05–11.40
5. 12.05–12.40
Tvarkaraščiai
Sveiki dantukai
- Informacija
Aldona Saliamonienė
Žolelės
- Informacija
Vasarą pievose ir ant medžių pražysta ištisa nemokama vaistinė, tačiau būtina žinoti kokiomis savybėmis augalai pasižymi. Svarbu žinoti kur ir kada vaistažoles rinkti, kaip paruošti ir kaip naudoti. Kai kurias žoleles galima ir užsiauginti darželiuose - mėtos, melisos, ežiuolės, raudonėliai gali netik papuošti aplinką. Svėdasų Juozo Tumo-Vaižganto gimnazijos ikimokyklinio ugdymo skyriaus „Boružėlės“ grupės vaikai susipažino su įvairiomis vaistažolėmis - čiobreliais, liepžiedžiais, pelynais, mėtomis, jonažolėmis ir daugybe kitų naudingų augalų. Vaikams buvo labai įdomu, kiekvieną vaistažolę jie apžiūrėjo, pauostė. Kitą dieną buvo surengta vaistažolių arbatėlė, gardžiuotasi medumi, žiedadulkėmis, uogiene.






VAIKŲ UŽIMTUMO DIDINIMO PROJEKTAS VAIKŲ VASAROS DIENINĖ STOVYKLA „ROBINZONŲ DIENOS“
- Informacija
Anykščių r. Svėdasų Juozo Tumo-Vaižganto gimnazijoje buvo vykdyta Anykščių rajono savivaldybės finansuojamo projekto „Robinzonų dienos“ veikla – organizuota vaikų vasaros dienos stovykla mokiniams turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
Gimnazijos pradinėse klasėse mokosi 16 vaikų, kuriems yra nustatyti specialieji ugdymo(-si) poreikiai. Šie vaikai menkai pasitiki savimi, pasižymi silpnesniu savęs pažinimu, jiems būna sunku priimtinais būdais išreikšti save, stokoja suvokimo kaip padėti draugui, todėl buvo išsikeltas tikslas – skatinti vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, savęs pažinimą, kūrybiškumą, draugiškumą ir fizinį aktyvumą bei ugdyti pasitikėjimą savimi. Tikslo buvo siekiama organizuojant 5 dienų vaikų vasaros dienos stovyklos „Robinzonų dienos“ veiklas birželio 10–14 dienomis.
Stovykla padėjo įtvirtinti mokslo metų eigoje įgytas vaikų, turinčių specialiųjų ugdymo(-si) poreikių, socialines bei emocines kompetencijas. Vasaros stovykloje nejuntamas tradicinis mokinio ir mokytojo santykis, vaikai jautėsi laisviau, būdami neformalioje aplinkoje daugiau atsipalaidavo. Gamtoje organizuojamos veiklos ir išvykos padėjo sukurti emociškai palankią aplinką skleistis kūrybai, improvizacijoms, užsiimti sportu ar judriaisiais žaidimais, mokytis bendrauti ir bendradarbiauti, suprasti savo poreikius ir juos deramai išreikšti, ugdyti pasitikėjimą savimi ir savo jėgomis.
Stovyklos metu buvo organizuotos 3 pažintinės-edukacinės išvykos. Stovyklą pradėjo Anykščių krašto pažintimi Šeimyniškėlių piliakalnio komplekse, pramogavo Kalitos kalno vasaros rogučių trasoje, ėjo į žygį bei žaidė judrius, komandinius žaidimus „Žemės gamtiniai-istoriniai skaitiniai“ edukacijoje, apsilankė „Labirintų parke“.
Judriesiems žaidimams ir sportui skirtą dieną vaikai ėjo į žygį aplankydami Svėdasų miestelio ežerus, pramogaudami ir žaisdami gamtoje.
Meninei vaikų saviraiškai ir kūrybai skirtą dieną stovyklautojai, piešė akvarele piešinius su saulėtos vasaros peizažais. Baigiantis paskutinei stovyklos dienai, aptarė patirtus įspūdžius, džiaugėsi turiningai praleistu laiku. Vasaros dienos vaikų stovyklos veiklose dalyvavo 18 1–4 klasių mokinių, iš jų 16, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių. Įgyvendinus projektą pagerėjo vaikų savęs pažinimo, savistabos, savęs vertinimo, saviraiškos, emocinio stabilumo įgūdžiai, sustiprėjo bendravimo, bendradarbiavimo, komandinio darbo, pasitikėjimo savimi ir atsakomybės už savo veiksmus kompetencijos, formavosi saugaus elgesio bei sveikos gyvensenos įpročiai.
Esame dėkingi Anykščių rajono savivaldybei už skirtą finansavimą projekto veikloms.
Socialinė pedagogė Gitana Tulušienė
Iniciatyva „Pasimatuok sparnus“
- Informacija
Mokytoja Kristina Striukienė
Padėka
- Informacija


Jungtinis projektas
Galimybė gauti paramą 1985,93 eurų iš jungtinio projekto „Privačių elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimas“ pateikus paraišką Lietuvos energetikos agentūrai pagal paskelbtą kvietimą „Juridinių asmenų privačių elektromobilių įkrovimo prieigų įrengimas darbovietėse“ paskatino Svėdasų Juozo Tumo-Vaižanto gimnaziją suplanuoti dviejų elektromobilio įkrovimo stotelių, turinčių dvi prieigas (su dinaminiu galios valdymu), įsirengimui.
Jungtinio projekto projektas įgyvendinamas pagal ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, finansuojamą Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“ lėšomis.
Kontaktinė informacija
Anykščių r. Svėdasų Juozo
Tumo-Vaižganto gimnazija,
kodas: 190048540
J. Tumo-Vaižganto g. 103, Svėdasai, LT-29351 Anykščių r.,
tel. (0 381) 57206,
el. paštas
Apie gimnaziją
Vizija – atvira kaitai, bendruomeniška, asmens ugdymo(si) sėkmės siekianti gimnazija.
Misija – teikti kokybišką ikimokyklinį, priešmokyklinį, pradinį, pagrindinį ir vidurinį formalųjį ugdymą ir neformalųjį vaikų švietimą ir ugdyti kompetencijas, būtinas šiuolaikinėje visuomenėje.
Kuriame Lietuvos ateitį
„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
Europos parlamento ambasadorė
PATYČIŲ PREVENCIJA
OLWEUS patyčių ir smurto prevencijos programa
Patyčių prevencijos tvarkos aprašas
Gimnazija 2016-2017 m.m. dalyvavo tarptautinėje vaikų socialinių gebėjimų ugdymo programoje „Zipio draugai“:
Padėka už dalyvavimą „Veiksmo savaitėje be patyčių 2017“:
Lankstinukai apie elektronines patyčias:
Tėvams (globėjams, rūpintojams)
Nebūk naivus kelyje sąjungos iniciatyva „Mes prieš smurtą“
Gimnazijos dokumentai:
Gimnazijos mokinių elgesio taisyklės