... ieškokime gyvenime deimančiukų.‟ Juozas Tumas-Vaižgantas

Pamokų laikas

Pamokų laikas 2–8 ir I–IV g kl.

1. 8.008.45

2. 8.559.40

3. 10.0010.45

4. 11.0511.50

5. 12.0512.50

6. 13.0013.45

7. 13.5514.40

Pamokų laikas 1 kl.

1. 8.008.35

2. 8.559.30

3. 10.0010.35

4. 11.0511.40

5. 12.0512.40

Tvarkaraščiai

Nuorodos

 

Pilietiškumo mokykla

Anykščių r. Svėdasų J.Tumo-Vaižganto gimnazija

 

 moodle

Naudojames TAMO

 EU flag-Erasmus vect POS 4 

Online logo

   emokykla-logo

  vimeo-logo

  LAMA BPO logo

  AIKOS

  Smm logo

      1000

  ptvf logo

 esfa viešinimas

gif2

 

Ugdomieji žaidimai, padedantys įveikti kalbėjimo ir kalbos sutrikimus

Skirtinguose kalbos vystymosi perioduose labai svarbu žinoti, kokiomis priemonėmis ir žaidimais galime ugdyti kiekvieno vaiko kalbą.

Įvairūs šiuolaikiniai vaikų žaidimai gali tapti ne tik malonia laisvalaikio pramoga, bet ir puikiomis mokymo priemonėmis, siekiant užsibrėžtų ugdymo tikslų.

Tinkamai suaugusiųjų parinkti ir organizuoti žaidimai padeda formuoti vaikų vertybines nuostatas, ugdo kalbą, moko bendrauti su bendraamžiais ir suaugusiais, padeda įgyti naujų žinių ir įgūdžių, skatina pažintinių procesų vystymąsi. Todėl tikslingam vaiko ugdymui labai svarbu parinkti tinkamus mokomuosius žaidimus ir priemones.

Norėdama suteikti reikalingų žinių ir įgūdžių, kovo mėnesį gimnazijoje organizavau praktinį užsiėmimą vaikams, tėvams ir Anykščiųšeimos ir vaiko gerovės centro specialistams ,,Mokomieji žaidimai ir priemonės vaikų kalbos ugdymui“. Užsiėmimo metu skaičiau pranešimą apie tikslingą ugdomųjų žaidimų ir priemonių parinkimą, pateikiau vaizdinę medžiagą , pristačiau inovatyvias priemones ir ugdomuosius žaidimus. Visi dalyviai turėjo galimybę susipažinti su mokomosiomis priemonėmis ir žaidimais. Susiskirstę poromis ir grupėmis, jie praktiškai išbandė kalbos ugdymo žaidimą ,,Mokykis tarti ir skirti garsus S,Z,Š,Ž žodžiuose. Žaisk ir keliauk“. Žaisdami su vaikais, tėvai pamatė, ką jų vaikai jau moka, o ko dar turėtų pasimokyti.

Džiaugiuosi, kad praktinis užsiėmimas susirinkusiems buvo įdomus ir naudingas. Dalyviai įgijo žinių apie mokomuosius kalbos ugdymo žaidimus ir priemones, sužinojo, kaip reikia jomis naudotis, norint namuose įtvirtinti taisyklingą garsų tarimą, mokant nustatyti garso vietą žodyje, išvardinti skiemens ar žodžio garsus, sudaryti sakinius pagal pasirinktus paveikslėlius.

Tokie praktiniai užsiėmimai moko mus visus bendrauti ir bendradarbiauti siekiant bendro tikslo – įgyti kuo daugiau žinių ir įgūdžių, kad galėtume padėti vaikams, atsižvelgdami į jų individualius gebėjimus, tinkamai pasiruošti mokyklai.

Logopedė Raimonda Kirvėlienė

Foto akimirkos

 

 

Kontaktinė informacija

 Anykščių r. Svėdasų Juozo Tumo-Vaižganto gimnazija, kodas: 190048540

J. Tumo-Vaižganto g. 103, Svėdasai, LT-29351 Anykščių r.,

 tel. (0 381) 57206, 

tel./faks. (0 381) 57306,

el. paštas

mokykla@svedasai.anyksciai.lm.lt

Apie gimnaziją

Vizija – atvira kaitai, bendruomeniška, asmens ugdymo(si) sėkmės siekianti gimnazija.

Misija – teikti kokybišką ikimokyklinį, priešmokyklinį, pradinį, pagrindinį ir vidurinį formalųjį ugdymą ir neformalųjį vaikų švietimą ir ugdyti kompetencijas, būtinas šiuolaikinėje visuomenėje.

Kuriame Lietuvos ateitį

Projektai 2020-2022

plakatas

„Mes mokomės su egzaminatoriumi“

egzaminatorius pav

Europos parlamento ambasadorė

Europos parlamento ambasadore

PATYČIŲ PREVENCIJA

Aktuali informacija

Patyciu dezute

OLWEUS patyčių ir smurto prevencijos programa

Patyčių prevencijos tvarkos aprašas

be patyciu

Tu esi

Gimnazija 2016-2017 m.m. dalyvavo tarptautinėje vaikų socialinių gebėjimų ugdymo programoje „Zipio draugai“:

zipis

Padėka už dalyvavimą „Veiksmo savaitėje be patyčių 2017“:

padeka be patyciu

vaiku linija

Lankstinukai apie elektronines patyčias:

Mokiniams

Tėvams (globėjams, rūpintojams)

Ugdymo įstaigų darbuotojams

Nebūk naivus kelyje sąjungos iniciatyva „Mes prieš smurtą“

Gimnazijos dokumentai:

Gimnazijos mokinių elgesio taisyklės

Saugaus elgesio atmintinė