Pamokų laikas
Pamokų laikas 2–8 ir I–IV g kl.
1. 8.00–8.45
2. 8.55–9.40
3. 10.00–10.45
4. 11.05–11.50
5. 12.05–12.50
6. 13.00–13.45
7. 13.55–14.40
Pamokų laikas 1 kl.
1. 8.00–8.35
2. 8.55–9.30
3. 10.00–10.35
4. 11.05–11.40
5. 12.05–12.40
Tvarkaraščiai
Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo diena gimnazijoje
- Informacija
Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo diena – iškovota galimybė. Galimybę gyventi laisvai ir vieningai žyminčios dienos minėjimą pradėjome Lietuvos valstybės himnu – „Tautiška giesme“ . Gimnazijos bendruomenei vyko radijo laida, skirta Kovo 11-ajai. Šeštokė Tija ir devintokė Neringa priminė, kaip buvo kovojama dėl Lietuvos valstybės nepriklausomybės, su kokiais sunkumais susidūrė Lietuva siekdama laisvės.
5 klasės mokiniai dalyvavo pilietinėje iniciatyvoje „Gyvasis tautos žiedas“.
Kovo 11-oji simbolizuoja mūsų tautos valią ir nepalaužiamą norą būti laisvais savo šalies piliečiais ne tik istorinę dieną, bet ir šiandieną. Savo valstybę auginame kasdien ir kiekvienas, todėl mylėkime ir tikėkime ateities Lietuva.
Istorijos mokytoja Gražina Gvozdaitė
Tarptautinė gimtosios kalbos diena
- Informacija
Vasario 21-oji – Tarptautinė gimtosios kalbos diena. Šią dieną paminėjome bibliotekoje, kur vyko netradicinė lietuvių kalbos pamoka su bibliotekininke Danute. Klausėme, skaitėme Martyno Vainilaičio kūrybos eilėraščius, apžiūrėjome jo išleistas knygeles. Po to trečiokai rašė patį gražiausią lietuvišką žodį, jį apipavidalino.
Mokytoja Jovita
Susitikimas Lietuvoje
- Informacija
MOKOMĖS MĄSTYTI KRITIŠKAI
Vasario 7–11 d. mūsų gimnazijoje viešėjo ERASMUS+ programos strateginių partnerysčių projekto „Kritinis ir kūrybinis mąstymas“ partneriai iš Čekijos, Slovėnijos, Bulgarijos ir Lenkijos. Projekto tikslas – ugdyti mokinių kritinio ir kūrybinio mąstymo įgūdžius, supratimą apie būtinybę tikrinti šaltinių ir informacijos pagrįstumą, mokytis analizuoti bei argumentuoti.
Prieš prasidedant projekto partnerių susitikimui, mokiniai iš anksto ruošiesi kalbėti tema „Žiniasklaidos priemonės ir aš“, pamokose buvo kalbama apie „melagienas“ bei kaip jas atskirti nuo tikrų žinių, taip pat buvo analizuojami straipsniai ir tikrinama informacija. Susitikimo metu mokiniai aktyviai dalyvavo diskusijose apie tai, kodėl „melagienos“ plinta greitai, kodėl dažnai sunku atskirti, kur melas, o kur tiesa. Pagrindinis projekto koordinatorius čekų mokytojas Radek Dan pravedė mokiniams užsiėmimą apie manipuliavimą žiniasklaidoje, o mokytojams – apie kognityvinius iškraipymus, jų tipus ir logines klaidas, analizavo jų pavyzdžius.
Taip pat mokiniai kartu su mokytojais aptarė „atvirkštinės pamokos“ (kai mokiniams skiriamas namų darbas susipažinti su nauja mokymo medžiaga, o klasėje ši medžiaga aptariama ir įtvirtinama) metodą, kuris buvo taikomas įvairių pamokų metu, analizavo jo privalumus bei trūkumus. Mokiniai pastebėjo, kad savarankiškai nagrinėjant naują temą ugdomas kritinis mąstymas, gebėjimas atsirinkti pagrindinę informaciją, ją sisteminti bei paaiškinti draugams. Mokytojai taip pat sutiko, kad šis metodas yra labai paveikus, ugdantis mokinių atsakomybę, savarankiškumą, leidžiantis mokiniams mokytis naujo dalyko savo tempu.
Projekto dalyviai žiūrėjo ir aptarė filmą „Nežiūrėk aukštyn“, kuriame kalbama apie vyriausybės, politikų ir žiniasklaidos abejingumą. Mokiniai dirbo grupėmis, dalinosi įspūdžiais bei diskutavo apie žiniasklaidos įtaką žmonių mąstymui bei to pasekmes. Prieš filmo peržiūrą projekto dalyvius pasveikino ir simbolines dovanėles įteikė Anykščių r. savivaldybės švietimo skyriaus vedėja Jurgita Banienė.
Nepabūgę lietuviškos žiemos drėgno bei žvarboko oro, projekto dalyviai smagiai ir turiningai leido laiką, bendravo vieni su kitais. Su projekto partneriais aplankėme Lajų taką, įkopėme į Anykščių Šv. apaštalo evangelisto Mato bažnyčios apžvalgos aikštelę, pasivaikščiojome po miestą. Didžiulį įspūdį mūsų svečiams paliko Vilnius ir jo senamiesčio tvarkingos, ramios gatvelės, restauruojami namai bei atsiveriantys nuostabūs miesto vaizdai nuo Gedimino pilies kalno.
Kitas projekto dalyvių susitikimas jau netrukus vyks Lenkijoje. Mūsų komandos dar laukia daug darbų.
„Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai, „Erasmus+“ programos lėšomis, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.“
Projekto koordinatorė Lietuvoje Jolanta Garbauskienė
„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
Kontaktinė informacija
J. Tumo-Vaižganto g. 103, Svėdasai, LT-29351 Anykščių r.,
tel. (0 381) 57206,
tel./faks. (0 381) 57306,
Apie gimnaziją
Vizija – atvira kaitai, bendruomeniška, asmens ugdymo(si) sėkmės siekianti gimnazija.
Misija – teikti kokybišką ikimokyklinį, priešmokyklinį, pradinį, pagrindinį ir vidurinį formalųjį ugdymą ir neformalųjį vaikų švietimą ir ugdyti kompetencijas, būtinas šiuolaikinėje visuomenėje.
Kuriame Lietuvos ateitį
Europos parlamento ambasadorė
PATYČIŲ PREVENCIJA
OLWEUS patyčių ir smurto prevencijos programa
Patyčių prevencijos tvarkos aprašas
Gimnazija 2016-2017 m.m. dalyvavo tarptautinėje vaikų socialinių gebėjimų ugdymo programoje „Zipio draugai“:
Padėka už dalyvavimą „Veiksmo savaitėje be patyčių 2017“:
Lankstinukai apie elektronines patyčias:
Tėvams (globėjams, rūpintojams)
Nebūk naivus kelyje sąjungos iniciatyva „Mes prieš smurtą“
Gimnazijos dokumentai:
Gimnazijos mokinių elgesio taisyklės